Popotniški forum

BOOKING.COM - zavajanje in lažni podatki s strani hotelov... Kaj narediti?

Dodan 25.10.12 @17:47:39
Ana | Gost | odg. 25.10.2012 @17:47 Prijavi neprimeren komentar

Se je že komu zgodilo, da je preko booking.com zabookiral sobo pod katero je bilo na strani navedeno, da naj bi bila v njej klima, ko pa je prišel dejansko tja so mu pa vturili namesto klime ventilator ali pa je klima delovala le od 7p.m. -7a.m. Skratka, da so zavajali ali navajali lažne podatke. Zanima me kaj narest, ker ko rezerviraš in že enkrat prideš tja nimaš več možnosti odpovedi, saj se ti tudi, če spakiraš po prvi noči obračunajo še vse rezervirane nočitve?

Korl | Gost | odg. 25.10.2012 @21:39 Prijavi neprimeren komentar

Ana, temu se reče življenje. Ljudem se dogaja vse mogoče. Praviloma hoteli objavljajo fotografije sob, ki v realnosti niso takšne. Tudi čudovita plaža s slike ima v realnosti kakšnega komarja, gnečo ali smeti na plaži. Ko rezerviraš sobo, skoraj nikoli ne piše, da imajo ob četrtkih do polnoči glasno zabavo, ki gostom ne pusti spati, ali pa da potekajo vzdrževalna dela. Osebje, ki se na sliki široko smeji, je kdaj namrgodeno oz. ima slab dan. Lahko v sobi tudi kaj crkne ali ne deluje. Sam v takšnem primeru poskušam zadevo rešiti na licu mesta, kasnejše pritoževanje pa ima to lastnost, da vložek tvojega časa in živcev presega potencialne koristi. Malo se skuliraj, pa bo.

--- | Gost | odg. 26.10.2012 @00:52 Prijavi neprimeren komentar

se strinjam s korlom.... življenje ni perfektno in na ta način deluje cel svet, žal. samo reklame na TV poglejte, vse je prkazano svetlejše, lepše, nasmejanejše, boljše - in glasnejše (ton na TV). Vse z enim ciljem, da izstopa. Enako je pri hotelih. Prej si preberi mnenja gostov, včasih pomaga. 

Booking sam tu ni nič kriv ali zelo malo. Lahko pa se pritožiš, mogoče ti celo uspe....

st | Gost | odg. 26.10.2012 @01:03 Prijavi neprimeren komentar

jaz že v izhodišču izbiram hotele z boljšimi ocenami, pred rezervacijo pa obvezno preberem še mnenja gostov. Če mi kak komentar ni všeč, iščem drug hotel.

Če bi se torej nek hotel zaj**** z gosti, bi se to kar hitro pokazalo v komentarjih.

 

Sam z rezervacijami preko booking.com še nikoli nisem imel težav. Če pa bi kaj šlo narobe, bi se poskušal pogovoriti v hotelu, če pa to ne bi šlo, bi jim pač povedal, da bom poskrbel za slabo oceno in slab review in jim s tem odvrnil kakšne goste.

Ko gre za zavajanje v opisu, lahko morda kontaktiraš booking.com preko spletnega obrazca in pojasniš, da je opis zavajajoč.

tripoliks | Gost | odg. 26.10.2012 @12:12 Prijavi neprimeren komentar

sam booking tu ni nič kriv. on objavi tisto,kar mu lastniki pošljejo. Je pa res,da vsi s slikami pretiravajo ... lepe plaže,prelep pogled ... še bi se dalo naštevati. Sam prej predno rezerviram preberem mnenja gostov. če eden ni zadovoljen,še ni krize,če pa se takšnih pojavi več,se ga na daleč izognem. Mogoče ti bo v pomoč,da napišeš na njihovo stran slabo oceno. Lahko da se kaj premakne,ni pa nujno. Glede zavajanja je pa tako. Vedno je treba zraven prebrat še droben tisk. Pravkar sem dobil wuuuuaaaauuuu ponudbo, ki gre prek Kompasa. Samo v drobnem tisku se pa skriva zajec. Malodane bi še bilo doplačilo za wc papir. Na enkrat ponudba ni več wau,ampak samo beži čim dlje od nje.

teja | Gost | odg. 04.11.2012 @16:51 Prijavi neprimeren komentar

Pred leti sem imela veliko nesrečo, ko sem preko bookinga rezervirala prenočišče v Bruslju. Res, da ni bilo eno izmed dražjih, najbolj poceni pa tudi ne. Ko sem stopila v t.i. hotel me je skoraj kap. Nič ni bilo niti podobno tistemu na sliki, da o opisu hotela ne izgubljam besed. Ena velika laž. Hotel sem zapustila takoj po prihodu. Plačati pa sem morala vse nočitve in še dodatno nov hotel. Klicala sem na booking kjer so mi odvrnili, da oni za te stvari ne odgovarjajo. Danes istega hotela med njihovo ponudbo ni več. Žal mi pa to nič ne pomaga, ker sem bila ob nekaj sto evrov.

Žalostno je, da je v takih primerih potrošnik popolnoma nemočen.

mm | Gost | odg. 04.11.2012 @22:27 Prijavi neprimeren komentar

Ja, sredi poletja pri 43 stopinjah sva dobila sobo brez klime, čeprav sva zaradi hude vročine iskala samo take sobe, ki imajo zagotovljeno klimo. Lastnik je ob pritožbi skoraj znorel, na koncu sva mogla plačat dodatnih 5 eur za drugo "sobo s klimo" za preostale dni v tem hotelu. Sva pa tudi enkrat rezervirala sobo, prišla tja in sploh niso imeli najine rezervacije in sva mogla poiskat drugo prenočišče... vsaj ni blo dolgčas

Markxxx | Gost | odg. 11.11.2012 @12:52 Prijavi neprimeren komentar

jaz ponavadi berem komentarje od turistov, ki so ze bili v tem hotelu in napisejo lastno mnenje, ako vse skupaj izgleda, slike vec ali manj lazejo, ne pa vedno.

Zato pa pisite komentarje tam, kjer ste imeli nocitev in opozorite folk, da ni vse tako kot na slikah

ŽABA | Gost | odg. 11.11.2012 @13:01 Prijavi neprimeren komentar

Jaz sem bila nedolgo nazaj v Italiji in rezervirala preko booking. Hotel je bil ugoden in imel je oceno 8.9. Zelo zadovoljna. Izgled hotela je bil identičen kot na slikah. Skratka zelo zadovoljna.

 

STOP: Vnesite ime | Gost | odg. 12.11.2012 @00:33 Prijavi neprimeren komentar

jaz pa sem reztrerviral vsaj 20 hotelov preko tega portala in je bilo vedno tako kot mora biti... 

koki | Gost | odg. 13.11.2012 @10:29 Prijavi neprimeren komentar

Ojla,

tudi jaz rezerviram vse hotele prek bookinga (poslovno + turisticno, opravila ze prek 30 rezervacij).

Moj kriterij je vedno ocena gostov vsaj 8.0 (to ne zajema samo dragih hotelo, ampak tudi cenejse, tudi hostle), vse hotele pa se dodatno preverim na tripadvisor.com.

Zaenkrat še nisem imela slabih izkušenj. LP

Aleš | Gost | odg. 13.11.2012 @10:44 Prijavi neprimeren komentar

Nikoli ne glej slovenske strani, ker so neaktualni in nepopolni prevodi. Na to so me pred časom opozorili Avstrijci, da naj gledam zgolj angleške strani, podatki res niso isti.  

diogen | Registriran uporabnik | odg. 01.01.2013 @15:31 Prijavi neprimeren komentar

Jaz ne hodim po svetu, da se kregam zaradi napačnih informacij in zavajanja, vse je del " igre " in to sprejmem ( saj v glavnem hodim po kapitalističnem svetu, ki je itak utemeljen na kraji, prevari, goljufiji in kaj je še takih čednosti ).

Dva bisera, ki sem jih doživel: v Punta Arenasu so mi dali ne j si izberem sobo ( med dve ). Stvar je bila v tem, da nobena soba ni imela okna, zbral sem tisto, ki je imela " svetlarnik " ( stekleno okno, gor, visoko, ki se ne odpira ) obrnjen na hodnik. V Buenos Airesu, je bila klima vgrajena v okno. Klima je obupno ropotala, hladila pa skoraj nič. Če je bila na max se ni dalo spat od ropota, če je bila nižje naštimana, ni nič hladila. Zaradi ugrajene klime, se okno ni dalo odpret, in sem prvo noč spal pri odprtih vratih. Drug dan je zmanjkalo elektrike ( bila je nevihta ) in se potem klima preporodila. Ko sem prišel v sobo, je bila ledeno mrzla, klima se ni dal nič regulirat, samo je max hladila, pol sem je mogel čisto izključit.............. vse skupaj takrat zoprno, sedaj je del tistih potovanj.

Moj nasvet: če vas vse tako blazno moti, ostanite doma, ne hodite po svetu ( in planirajte revolucijo, ki bo spremenila svet )

vojko | Gost | odg. 24.06.2015 @07:38 Prijavi neprimeren komentar

Živjo, tudi jaz sem imel podobno izkušnjo, soba , ki sem jo rezerviral, je imela praktično v opisu ponudbe vse, ko pa sem prišel tja, ni bilo ne kadi za tuširanje, ne tuš kabine, v sobi je bilo zatohlo, ko sem rekel, da tu ne bom bival, me je gospod, ki me je sprejel peljal v zgornje nadstropje, po stopnicah pa z mojim kovčkom sploh nisem mogel, tako so bile ozke in nerodne. Seveda sem sobo takoj odpovedal in našel drug hotel preko bookinga, vendar to je nateg, pomagati si res ne moreš, bv taki sobi pa ne moreš bivati, zato si prisiljen imeti dodatne stroške za odpoved 70 €. Škoda, v novem hotelu sem bil zelo zadovoljen. Lp

leon | Gost | odg. 24.06.2015 @07:47 Prijavi neprimeren komentar

Saj preko bookinga sploh ne moreš podati ocene hotela, če nisi bival v njem. Jaz sem imel sobo rezervirano, vendar nisem v njej bival, ker je bila katastrofalna, ocene pa nisem mogel dati, ker nisem tam bival. Tako je to ! 

Laryka | Gost | odg. 29.06.2015 @22:18 Prijavi neprimeren komentar

Imela že kakšno slabo izkušnjo, ki pa sem jo vedno takoj uredila. Npr. rezervirala sobo v Istanbulu, ko pa sva prišla tja je bila kao zasedena. Sva sredi noči tako težila, da so klicali direktorja hotela, ki je prišel od doma in so naju prebukirali v drug hotel. Ponavadi sicer probava stvari rešiti na lep način, ker več dosežeš.

Zdaj pa se vedno zgovoriva na otroka in že preden prideva v dodatnem sporočilu prosiva za večjo posteljo in tuš brez one zavese. Ponavadi dobimo veliko in svetlo sobo za tri ali štiri osebe, čeprav mala tako spi med nama.

Taja | Gost | odg. 13.06.2016 @12:20 Prijavi neprimeren komentar

pozdrav..sem imela letos zelo negativno izkušnjo z BOOKING nnastanitvijo..denar so mi takoj utegnili s kartice, čeprav je bilo rečeno,da ne bodo in da lahko še spreminjam termin. ker nisem dobila dopusta so lepo zadržali denar in se preko neke Adriatic firme zlagali,da so ga nakazali..seveda sem trikrat vse preverila preko moje banke in denarja nazaj ni! Prvič, zadnjič in nikoli več!!!yell

Nity24 | Gost | odg. 20.07.2016 @10:21 Prijavi neprimeren komentar

Joj, kako ste nekateri pametni in vidite samo sebe. Ne vem zakaj bi bila uporabnica razvajena in ne vem kaj še vse, če je nekaj plačala in tega ni dobila. Ravno zato, ker živimo v kapitalistični družbi, človek pričakuje, da če nekaj plača, to tudi dobi. Mislim, da takšni komentarji nepotrebni. Komentirajte tisti, ki imate odgovor na problem. Sicer nisem še preverila, vendar bi morala obstajati možnost po povračilu vsaj dela kupnine, v kolikor niso prodali tega kar so obljubljali.

Ema | Gost | odg. 20.07.2016 @15:08 Prijavi neprimeren komentar

Večino rezervacij (doslej preko 30) opravim preko booking.com in doslej ni bilo enega problema - je pa res, da kakor so že moji predhodniki napisali, eno so popolne fotke na spletni strani, drugo pa je realnost.

Vedno tudi preverim Tripadvisor in če je večina mnenj negativnih, se odločim za drug hotel.

zoki | Gost | odg. 01.10.2016 @00:22 Prijavi neprimeren komentar

Preko bookinga sem rezerviral apartma na miami beachu z oceno 9, cena 130 eur na dan. Približno 2 tedna pred odhodom smo ugotovili, da so za app. pričele prihajat nizke ocene (1). Lastnik app je oćitno nehal poslovat. Zato sem se odločil da bom zamenjal app. Hoteli, kateri so stali okoli 80 eur v času ko sem rezerviral app. so zdaj prišli od 300 eur naprej. Pričel sem se dopisovat z bookingom, kasneje sem tudi klical in sem jim razložil zadevo. Ponudili so mi hotel za 1000 eur in da mi bojo kasneje povrnili nastalo razliko. Ker nisem verjel, da mi bodo vrnili denar sem se z bookingom dogovoril za cenejši hotel. Ob vrnitvi domov sem jim poslal skeniran račun. Čez nekaj dni sem dobil nakazan denar. 

Moj nasvet je obvezno vzamite hotel z možnostjo odpovedi in spremljajte napisane komentarje.

Bodi informiran

Ne zamudi naslednje akcije ali pomembnega obvestila!

Si avanturistični popotnik ali vsakodnevni potnik? V vsakem primeru zate pripravljamo ažurne, zanimive in koristne popotniške in potniške informacije, ki ti jih dostavljamo v tvoj poštni nabiralnik enkrat do dvakrat na mesec.