Popotniški forum

Aeroflot - izjemno negativna izkušnja

Dodan 04.06.19 @21:34:32
Emaa | Gost | odg. 04.06.2019 @21:34 Prijavi neprimeren komentar
Morda bo komu prišla prav moja zgodba, z žal izredno negativno izkušnjo z Aeroflotom. Kupila sem letalsko karto LJ – Moskva-Yakutsk. Nobenega problema. V Moskvi čas za menjavo letala ena ura. Bo treba pohitet, ampak ok. Pri čekiranju prtljage na Brniku povedo, da ni direktnega čekiranja in da moram prtljago dvigniti v Moskvi. Bo dovolj časa za prestop? Seveda. In ga ni bilo. Čakala pritljago, tekla gor in dol s kufrom… Za 5 minut sem zamudila boarding, Pridem do šalterja, nobenega člvoeka, trije uslužbenci, me začnejo pošiljati sem in tja, poslušal me ni nihče, vsi so komunicirali bodisi z računalnikom ali s telefonom. Kot da sem pred zidom. Letalo je šlo brez mene, bila sem prepuščena svoji iznajdljivosti sredi noči in zahvaljujoč se agentki v Sloveniji, sem naslednji dan prispela v Yakutsk in se priključila skupini. Z dodatnim plačilom nove karte seveda. Pritožba na Aeroflot, urgiranje tako in drugačno je pokazala samo to, da niti sami med sabo nimajo urejenih stvari in vsak birokrat za odtenek drugače interpretira zadevo, da jim niti na misel ne pride, da bi svojo »pregovorno prijaznost« pokazali vsaj z minimalno odškodnino in da, seveda, mirno še naprej prodajajo vezane karte s prekratkim časom za tak način prestopanja, kot ga imajo v Moskvi za notranje lete. Vsi me obravnavajo kot nekoga, ki je iz lastne malomarnosti zamudil letalo.
Bostjan | Gost | odg. 20.06.2019 @10:44 Prijavi neprimeren komentar
Ali je bil Aeroflot prevoznik za oba leta? Včasih je v Moskvo letela Adria in predstavljam si, da je prestopanje med prevozniki povzročilo zahtevo po ročnem prenosu prtljage, kar tudi ne bi smelo. Obrni se na SkyTeam, katerega član je Aeroflot.
Emaa | Gost | odg. 23.06.2019 @19:35 Prijavi neprimeren komentar
Hvala za namig za pritožbo. Z nakupom karte je bilo vse ok, Aeroflot. Da pritljage ne čekirajo do končne destinacije so povedali na Brniku. Ampak, ko sem v Moskvi zamudila, ni bilo najprej nikomur nič jasno in tudi v Ljubljani oz ZAgrebu, kjer je predstavništvo Aeroflota za nas, so najprej rekli, da je bila narejena napaka na čekingu, potem pa so (ko so ugotovili, da bodo neugodne posledice zanje, če bi priznali napako) izrecno zanikali in vztrajajo na tem, da je Moskva -Ykutsk notranji let in je treba v Moskvi pritljago čekirati. Amen. Sistem je pri nakupu spustil skoz. (karta ni bila kupljena na internetu, ampak pri licencirani agenciji). Ignorirajo vse pritožbe, pripombe, karkoli... toliko o tem, kako je s prijaznostjo in naklonjenostjo korporacije do enega navadnega potnika. Prav tako razne t.i. ustanove za pomoč potrošnikom dajo v takih primerih roke stran in iščejo krivca bodisi v agenciji, ki je kupovala karte ali v meni, ki se nisem pozanimala, dovolj hitela in podobne... V tem primeru me obravnavajo kot lenuha in brezbrižneža, s polno malho denarja, ki je lažerno šel na pijačo na letališču., namesto, da bi poiskal letalo.
Fly351 | Gost | odg. 24.06.2019 @00:21 Prijavi neprimeren komentar
Najprej; žal mi je za tole kaotično izkušnjo in posledice le te. @Boštjan; to da če bi bil codesharing flight (pa ni bil), nima nobene zveze s tem, da bi moral potnik prenesti oddano prtljago skozi carino in se ponovno prijaviti na let. To ima zveze le s službo oz. pravili na letališču oz. državi. Običajno pa je, in teh držav je veliko, tako da se vsak prvi prestop v državo (ali free border cono), katera je dovolj velika da ima domestic flight, tretira kot prvi vstop v državo in je potem nujno da se opravi pregled prijavne prtljage. To ni nič novega. Žal pa to ljudje (potniki) v večini ne vedo, bi pa morali vedeti na agenciji, kjer je bila karta kupljena. Še bolj čudno pa je, da pri Aeroflotu, ki je zato odgovoren, niso popravili MCT (Minimum Connecting Time ), ker je 1 ura je za Moskvo, če se let nadaljuje v Rusiji (ravno zaradi prej omenjenih) pravil, veliko premalo. Odgovornost je vsekakor na letalski družbi, nekaj pa tudi na agenciji v SLO, ki bi to morala vedeti, že zaradi logike. Priporočam uradno pritožbo na Aeroflot. Pri tem naj pomaga tur. agencija. Če ne bo šlo potem naj se priključi EPC, če pa še to ne bo dovolj pa priporočam pravno pomoč- Zadeva je toliko transparentna da mora biti rešena v korist potnice. Lep pozdrav!
Emaa | Gost | odg. 24.06.2019 @16:35 Prijavi neprimeren komentar
Problem je ravno v tem, da na stran potnika, enega navadnega državljana, ki /ko plača karto ali si kakorkoli spomaga, ne stopi nihče. Predpisi so narejeni tako, da še pravniki skomigajo z rameni in se rajši ne lotijo teh malih poslov. Vem, da zveni melanholično. NE bom si nakopala še dodatnih stroškov, in velike korporacije računajo na tudi to. Uradni odgovor Aeroflota je rutinski. To, da so bili na začetku odgovori njihovih uslužbencev nejasni in da so šele po parih urgencah poenotili stališče v tem, da oni niso krivi in ne odgovarjajo, so enostavno prezrli. Prva reakcija v Zagrebu je bila, da so v Ljubljani pri čekingu naredili napako! Omenjate EPC. Ne, Moskva ni v EU, ob nakupu kart bi morali (skorajda doktorirati).... bla bla.. skratka... prijazno besedovanje brez konkretnih rezultatov. Tolk o pomoči in urgiranju.
Fly351 | Gost | odg. 26.06.2019 @23:03 Prijavi neprimeren komentar
To, da Moskva oz. Rusija ni v EU v tem primeru ni relevantno. Pomembno je, da je bil let vezan in da je bil vstop v Evropi, kamor Hrvaška seveda sodi. Važno je da je odhod ali prihod v eni izmed članic EU, potem zadeva sodi pod jurisdikcijo evropskih pravil. Kajti, čim je tako kot zgoraj omenjeno, se letalska družba mora držati (tudi) evropskih pravil. Ampak jaz vam lahko samo dam napotek, vse ostalo pa boste morali urediti sami. Seveda pa b.p. kontaktirajte EPC in vam bodo povedali isto. Čudim pa se, da nič kaj ne omenjate agencije, kjer ste (če ste res ) kupili karto? Oni bi vam, kot profesionalci, lahko stopili nasproti z kakšno pomočjo... V današnjem času je zelo veliko možnosti dobiti odškodnino za tovrsten primer, ker imamo veliko razni EU organov, ki to omogočajo. Ampak, če se boste vnaprej predali, potem seveda ne bo nič. Vem pa, da vam kar tako zlahka (še zlasti Rusi) ne bodo ničesar dali...
Fly351 | Gost | odg. 26.06.2019 @23:04 Prijavi neprimeren komentar
No leteli ste celo iz Ljubljane, sem spregledal. Še toliko lažje glede pritožbe...
Bostjan | Gost | odg. 27.06.2019 @10:05 Prijavi neprimeren komentar
Očitno so se stvari spremenile od leta 2006, ko sem letel z njimi. Takrat smo med vračanjem iz Bangkoka na Dunaj imeli v Moskvi (SVO) na voljo 60 minut za prestop. Na vratih dohodnega leta nas je pričakala uslužbenka in nas spremila do vrat za odhodni let, mimo vseh vrst. Tako smo se v bistvu sprehodili od letala do letala in to samo mi štirje, ki smo po Tajski potovali skupaj. Za prtljago so poskrbeli drugi in je šla z istim letalom.
SkyMan | Gost | odg. 01.07.2019 @06:29 Prijavi neprimeren komentar
V 99% primerih če nadaljuješ let na notranjem letu (Domestic Flight) moraš it sam čez imigracijo in prevzet prtljago ter it čez carino. Edina izjema videna, do sedaj je bila na Tajskem za lete na Phuket pa še tam hodiš do njihovega Domestic Terminal(a) skoraj 30 minut. Vedno si za prestop na notranji let vzmeš vsaj 3 ure časa.
SkyMan | Gost | odg. 01.07.2019 @06:29 Prijavi neprimeren komentar
V 99% primerih če nadaljuješ let na notranjem letu (Domestic Flight) moraš it sam čez imigracijo in prevzet prtljago ter it čez carino. Edina izjema videna, do sedaj je bila na Tajskem za lete na Phuket pa še tam hodiš do njihovega Domestic Terminal(a) skoraj 30 minut. Vedno si za prestop na notranji let vzmeš vsaj 3 ure časa.
Emaa | Gost | odg. 01.07.2019 @22:57 Prijavi neprimeren komentar
NE vem, koliko se generalno spreminjajo stvari, kart ne kupujem na pamet in tudi o relaciji in posebnostih se navadno pozanimam. Ne moreš pa vsega vedet. KO se kaj zakomplicira je problem. Takrat so vsi pametni v smislu, da bi moral to prebrat, ono vedet, tisto predvidet.. v bistvu doktorirat iz ene navadne letalske karte. Ali je to prijaznost in »lahkotnost« potovanja za potnika, ki ga sicer tako naglas oglašujejo. NI. Pričakuje se, da boš vedel goro drobnega tiska z vsemi klavzulami vred.. za te stvari imajo korporacije zaposlene desetine, če ne stotine pravnikov. Fly351 hvala za dobre in uporabne informacije, predvsem pa za vzpodbudo. Vdala se nisem, res pa je, da skorajda ne vidim (razen pravne) poti, kako bi vsaj malo prišla blizu. Ja, agencija pri kateri sem kupila karte je aktivna in delava v kooperaciji, pravzaprav je ona posredovala direktno z aeroflotom, na EPK sem dobila odgovor, ki ga omenjam v prejšnjem postu. Dobesedno so odgovorili: »vas glede pristojnosti Mreže EPC seznanjamo, da se v primeru kršenja zgoraj navedene uredbe ne bi mogli vključiti v reševanje pritožbe, ker prevoznik Aeroflot nima sedeža v državi EU, na Islandiji ali Norveškem. Mreža EPC ima namreč svoje centre le v državah EU, IS in NO, zato lahko rešuje le tiste čezmejne pritožbe, kjer imata ponudnik in potrošnik sedež v teh državah.« še prej pa so me podučili, kako in kaj so procedure na letališčih itd. Še SkyMan: očitno sem potem imela jaz karto v tistem 1%. Zanima me pa tudi od kod podatek o treh urah. Kje točno to piše. Nekaj so priporočila, drugo so direktni in natančni predpisi na katere se potem vsi sklicujemo, tretje je očitno realnost. In še enrkat poudarjam: ob prodaji kart ta let ni veljal za notranji in ob prvih reklamacijah tudi ne. Na predstavništvu v Zagrebu so rekli, da je bila narejena napaka pri čekingu. No, kasneje so se seveda poenotili ….
SkyMan | Gost | odg. 02.07.2019 @18:58 Prijavi neprimeren komentar
3 ure za vstop in imigracijo je le moje priporočilo, letno prepotujem več kot 300 tisoč kilometrov službeno in nikoli ne vzamem TRANSIT time pod 3 ure, izjema je EU kjer vzamem TRANSIT time vsaj 1:00 h. Vsak let, ki poteka znotraj ene države je notranji let. Vsak let, ki poteka med državami članicami EU/EEA je EU Let ter vsi ostali leti so Mednarodni let. 1 ura je zelo kratek transit time, ki razen če poznaš sistem dotičnega letališča odsvetovan. Tudi če bi te uslužbenci spustili na letalo, so že začeli raztovarjat tvoj kovček in bi ostala brez prtlajge. In močno dvomim, da niso počakali kakšno minuto saj raztovarjanje prtlajge tudi traja 10-20 minut. In pa tudi stanje letala stane, saj če bodo potniki na njem zamudili svoje povezovalne lete je to strošek za prevoznika. Ne vem ali prvič letela ali kako se ti ni zdelo 1:00 h za prestop premalo?
Bodi informiran

Ne zamudi naslednje akcije ali pomembnega obvestila!

Si avanturistični popotnik ali vsakodnevni potnik? V vsakem primeru zate pripravljamo ažurne, zanimive in koristne popotniške in potniške informacije, ki ti jih dostavljamo v tvoj poštni nabiralnik enkrat do dvakrat na mesec.