Popotniški forum

Aeroflot - izjemno negativna izkušnja

Dodan 04.06.19 @21:34:32
Emaa | Gost | odg. 04.06.2019 @21:34 Prijavi neprimeren komentar
Morda bo komu prišla prav moja zgodba, z žal izredno negativno izkušnjo z Aeroflotom. Kupila sem letalsko karto LJ – Moskva-Yakutsk. Nobenega problema. V Moskvi čas za menjavo letala ena ura. Bo treba pohitet, ampak ok. Pri čekiranju prtljage na Brniku povedo, da ni direktnega čekiranja in da moram prtljago dvigniti v Moskvi. Bo dovolj časa za prestop? Seveda. In ga ni bilo. Čakala pritljago, tekla gor in dol s kufrom… Za 5 minut sem zamudila boarding, Pridem do šalterja, nobenega člvoeka, trije uslužbenci, me začnejo pošiljati sem in tja, poslušal me ni nihče, vsi so komunicirali bodisi z računalnikom ali s telefonom. Kot da sem pred zidom. Letalo je šlo brez mene, bila sem prepuščena svoji iznajdljivosti sredi noči in zahvaljujoč se agentki v Sloveniji, sem naslednji dan prispela v Yakutsk in se priključila skupini. Z dodatnim plačilom nove karte seveda. Pritožba na Aeroflot, urgiranje tako in drugačno je pokazala samo to, da niti sami med sabo nimajo urejenih stvari in vsak birokrat za odtenek drugače interpretira zadevo, da jim niti na misel ne pride, da bi svojo »pregovorno prijaznost« pokazali vsaj z minimalno odškodnino in da, seveda, mirno še naprej prodajajo vezane karte s prekratkim časom za tak način prestopanja, kot ga imajo v Moskvi za notranje lete. Vsi me obravnavajo kot nekoga, ki je iz lastne malomarnosti zamudil letalo.
Bodi informiran

Ne zamudi naslednje akcije ali pomembnega obvestila!

Si avanturistični popotnik ali vsakodnevni potnik? V vsakem primeru zate pripravljamo ažurne, zanimive in koristne popotniške in potniške informacije, ki ti jih dostavljamo v tvoj poštni nabiralnik enkrat do dvakrat na mesec.