CareMed Premium ponuja možnost osnovnega zdravstvenega zavarovanja ali paketa zavarovanj, ki dodatno vključuje:
Vse podrobnosti paketnega zavarovanja najdete spodaj, kjer so le-ta tudi podrobno opisana.
CareMed Premium zavarovanje je mednarodno popotniško zavarovanje za vse, ki potujejo po svetu. Ob sklenitvi CareMed zavarovanja dobite:
Zdravstveno zavarovanje | CareMed Premium |
---|---|
zdravniški stroški v primeru poškodbe | 100% |
zdravniško predpisana zdravila | 100% |
zdravniško predpisana rehabilitacija | 100% |
Pregledi in zdravljenja zaradi nosečnosti | 100% |
nujna zobozdravniška pomoč (olajšanje bolečine) - 100% na leto do maksimalno | €1.000 |
zobozdravniška pomoč v primeru nezgode - 50% na leto do maksimalno | €2.000 |
stroški bolnišničnega zdravljenja | 100% |
prevoz v domovino zaradi zdravstvenih razlogov | 100% |
stroški v primeru prevoza do kraja zdravljenja | 100% |
izven bolnišnična fizioterapija | 100% |
prevoz posmrtnih ostankov/pokop v tujini | €25.000 |
** Zgoraj navedene zdravniške ugodnosti se lahko spremenijo glede na pogoje, omejitve ali izključitve CareMed zavarovalne police.
Zdravstveno zavarovanje vključuje vse stroške, ki so nastali kot posledica akutne bolezni ali nezgode, do katere je prišlo v času veljavnosti zavarovanja. Višina in obseg kritja zavarovanja je odvisno od tipa zavarovanja, ki ste si ga izbrali; vključuje pa:
V primeru, da takojšnje zdravljenje ni nujno potrebno ali so stroški zdravljenja v tej državi višji od stroškov prevoza v matično državo in stanje zavarovančevega zdravja dopušča prevoz v matično državo, si center za 24-urno pomoč pridržuje pravico do odločitve, da zavarovancu krije stroške prevoza na zdravljenje v matično državo. Stroške zdravljenja v tem primeru ne krije zavarovalnica.
Zavarovanje v primeru bolezni ali smrti | CareMed Premium |
---|---|
zdravniška evakuacija - na podlagi doktorjevega priporočila | 100% |
združitev družinskih članov | 100% |
stroški reševanja | €5.000 |
prevoz posmrtnih ostankov ali pokop v tujini | 100% |
Zavarovalnica nosi stroške vrnitve zavarovanca v domovino v primeru nesreče/smrti/resne bolezni ožjega družinskega člana. Vse priprave morajo potekati preko CareMeda. Zavarovalnica nosi stroške vrnitve nazaj v državo gostiteljico, če so izpolnjeni vse spodnji pogoji:
Zavarovanje v primeru nezgod | CareMed Premium |
---|---|
v primeru smrti | €5.000 |
invalidnost* | €40.000 |
stroški reševanja | €2.500 |
*V primeru nezgode, ki povzroči (delno) invalidnost, kot je npr. izguba okončin(e) ali enega ali več čutov ali celo smrt zavarovanca, zavarovalnica izplača odškodnino glede na resnost poškodbe.
Potovalna asistenca | CareMed Premium |
---|---|
družinski član(i) k bolniški postelji zavarovanca | 100% |
let domov v primeru smrti starša ali brata/sestre (samo za zavarovanje, sklenjeno za več kot 3 mesece) | €1.000 |
Zavarovalnica izplača odškodnino v nujnih primerih, ki se pripetijo med potovanjem, samo v primeru, da je bilo pridobljena predhodna odobritev kritja teh stroškov s strani zavarovalnice oz. 24-urnega centra:
Zavarovanje prtljage | CareMed Premium |
---|---|
kraja / poškodba osebne lastnine | 50% |
audio naprave | €250 |
surf deske in windsurf oprema | €500 |
oprema za golf in podobno | €500 |
mobilni telefoni, očala, kontaktne leče, ... | €250 |
poškodbe zaradi prepozne dostave (potrebna zamenjava) | €500 |
V primeru kraje ali poškodbe prtljage v času potovanja, na primer kot posledica ognja, poplav, nevihte ali potresa zavarovalnica izplača odškodnino. Višina odškodnine je v primerih kamer, video opreme, avdio opreme, nakita in ur omejena. V vsakem primeru je nujno potrebno prijaviti krajo ali poškodbo policiji in pridobiti policijski zapisnik. Dodatni pogoji ter izključitve so objavljeni v pogojih police.
V primeru, da je bila prtljaga predana prevozniku (letalo, avtobus, vlak) in je bila izgubljena ali poškodovana v tem času, se CareMed zavarovanja smatra kot sekundarno za prevoznim podjetjem. Zavarovanec mora prijaviti izgubo/poškodbo prevozniku in počakati na njegov odgovor glede možnega izplačila odškodnine. V primeru da je bila odškodnina v celoti izplačana, o tem ni potrebno obveščati CareMed zavarovalnice. V primeru da je bila odškodnina izplačana delno ali zavrnjena, mora zavarovanec izpolniti obrazec CareMeda in priložiti pismo prevoznika, ki priča o njihovi odločitvi.
Odbitno franšizo z znesku 50 € ali 50 $ za kateri koli škodni primer izgubljene ali poškodovane prtljage nosi zavarovanec z izjemo izgubljene in poškodovane prtljage, ki je uničena.
Zavarovanje proti tretjim osebam | CareMed Premium |
---|---|
osebna odgovornost | €2,5 milijona |
škoda, storjena na lastnini | €25.000 |
stroški deportacije (10% krije zavarovanec, minimalno €100) | €5.000 |
Kadar med potovanjem zavarovanec nenamerno povzroči škodo na lastnini tretje osebe in je odgovoren za nastalo škodo, zavarovalnica preuči, ali je zahtevek za škodo upravičen, se pogaja – izven ali na sodišču – z osebo ali osebami, ki se jim je zgodila škoda o višini odškodnine ter izplača odškodnino glede na najvišjo dovoljeno višino (glede na izbran tip zavarovanja).
Zavarovanje ne krije škode ali poškodbe:
Tu so zbrane pomembne informacije glede uveljavljanja zavarovanja. V primeru dodatnih vprašanj nas kontaktirajte.
V naslednjih primerih zdravstveno zavarovanje ne velja:
V naslednjih primerih zdravstveno zavarovanje ne velja:
Takoj ob poškodbi ali začetku bolezni je pred kakršnim koli posegom ali zdravljenjem najprej potrebno kontaktirati 24-urno pomoč – še posebej pred sprejemom v bolnišnico ali za predhodno dovoljenje operacije na pacientu, ki je že v bolnišnici – razen v primerih, ko je ogroženo zavarovančevo življenje. Če se nahajate v ZDA, morate pridobiti priporočilo za zdravnika, ki ima pogodbo z zavarovalnico in je v neposredni bližini vašega prebivališča.
24-urna številka:
Zavarovalnica mora predhodno odobriti:
Bolnišnica lahko kliče 24-urno pomoč za pridobitev informacije o zavarovalnem kritju. Ob sprejemu v bolnišnico je potrebno predložiti izkaznico zavarovanja (če izkaznice nimate pri sebi, je dovolj vaše ime in priimek, datum rojstva in št. zavarovanja).
Za vsako novo poškodbo ali bolezen je potrebno izpolniti zahtevek in ga predložiti ob začetku zdravljenja. Če nimate pri sebi več zahtevkov, jih najdete na spletnih straneh.
V nekaterih primerih vas lahko na 24-urni pomoči prosijo za izpolnitev odpustnice, kajti brez nje lahko bolnišnica zadrži vse informacije glede vašega zdravstvenega stanja. Tudi odpustnico najdete na spletnih straneh.
Zahtevek – formular za terjatev (v primeru, da ste plačali manjše stroške) pošljite skupaj z ORIGINALNIMI računi v roku največ 60 dni ob pridobitvi prvega zdravniškega računa na
V primeru zahtevkov za Severno & Južno Ameriko:
CareMed Claims
CISI Claim Department
1 High Ridge Park
Stamford, CT 06905, USA
Delovni čas: 8:00 – 17:00 vzhodni čas (EST)
Telefon: +1 203-399 5130
Telefon: +1 866-404 2062 (pritisnite #1)
Fax: +1 203 399 5596
E-mail: claimhelp@culturalinsurance.com
V primeru zahtevkov za Evropo, Azijo, Afriko in Oceanijo:
CareMed Claims
ACE European Group Limited
Direktion für Deutschland
Lurgiallee 12
60439 Frankfurt, Germany
Delovni čas: 8:30 – 17:00 centralni evropski čas
Telefon: +49 (0)69-756 13 6722
Fax: +49 (0)69-756 13 4350
E-mail: infoah.claims@acegroup.com
Si avanturistični popotnik ali vsakodnevni potnik? V vsakem primeru zate pripravljamo ažurne, zanimive in koristne popotniške in potniške informacije, ki ti jih dostavljamo v tvoj poštni nabiralnik enkrat tedensko.
Prijava na e-novice