Kaja Vranc se je marketing oddelku pridružila leta 2023. Iz njenega umetniškega ozadja izhajata njena kreativnost in radovednost, ki igrata pomembno vlogo pri njenem delu upravljanja z družbenimi omrežji.
Verjetno najdeš ogromno slik od ritmične gimnastike, ki sem jo trenirala. Najdeš tudi StartUp Primorska, kjer sem zmagala z naj študentsko poslovno idejo. Najdeš tudi kakšne slike z Instragrama. Take stvari.
Sem iz Maribora, bolj natančno iz Zgornjega Dupleka. Baterije si polnim s slikanjem, risanjem. Rišem večinoma kakšne ornamente, rože, rastline. To imam po babici, ki je bila likovni pedagog in dedku, ki je bil slikar. Baterije si polnim tudi z živalmi. Rada pobožam kakšno mucko, se igram s kakšnim kužkom. Rada grem tudi v gozd, zelena barva je zame zdravilna. Gozd je moj prostor, čeprav živim na obali.
Ko sem končala srednjo šolo in sem se vpisala na faks, sem hotela iti nekam čim dlje od doma, ker sem hotela postati samostojna. Ker sem toliko let preživela v telovadnici, ko sem trenirala gimnastiko, sem takrat želela biti sama. Šla sem najdlje, kamor greš lahko v Sloveniji, šla sem v Portorož. Tam sem živela šest let. V času korone sem se vrnila v Maribor. Tam sem spoznala fanta, ki je bil na istem faksu, ampak je iz Maribora. Potem je dobil službo v Portorožu, tako da sva potem rekla, da greva nazaj na obalo. Tudi vozim se sedaj manj do Ljubljane.
V bistvu sem bila zelo presenečena na tem, da večje podjetje oz. konkretno Nomago veliko več da na svoje zaposlene. Kar mi ni logično, ker sem pričakovala obratno, da se v manjšem podjetju da večji poudarek posameznika. Ampak tu je vse dosti bolj organizirano, čeprav včasih nimamo takega občutka (smeh). Pa tudi vodja, predvsem to vem za Marušo, drži neko roko čez nas. V manjšem podjetju je to drugače, se ne moreš na nikogar obrniti, no vsaj v tem podjetju, ko sem bila jaz.
Pri Social Media Managerju je zelo zanimivo, ker vsi mislijo, da ta oseba par objav da na Instagram in je to to. Pa ni tako. V ozadju je veliko več. Velik del mojega dela je Facebook oglaševanje za vse naše produkte. Poleg tega moraš konstantno spremljati analitiko, kdaj se objavlja, kako se objavlja, kako funkcionira določen tip objav. Hkrati moraš vse te objave tudi ustvariti, se pravi si »content creator«. Potem moraš posneti videe in jih zmontirati, torej si tudi snemalec. Včasih moraš popraviti kakšno zadevo, torej si nekaj malega dizajnerja. Je širok spekter dela. Na koncu pa veljaš ali pa si poznan kot tista punca, ki se snema za TikTok.
Do idej velikokrat pridem na TikToku samem. Dosti idej je takih, ki jih lahko uporabiš, recikliraš, prilagodiš za svoj spekter dela. Črpam tudi iz vsakodnevnih pripetljajev v pisarnah, to dobro funkcionira na TikToku. Snemam »as we go«, torej ko se nekaj zgodi, moraš imeti pri roki telefon, da ujameš te trenutke in imaš dobro vsebino. Ves čas imam telefon v roki, da ujamem dobro vsebino. Če so bolj smešni videi, se najraje posnamem, ko pridem v pisarno, ob 6.40, ko me nihče ne more obsojati kakšne bedarije delam. Je pa tudi tu v ozadju veliko dela. Moraš priti do ideje, pripraviti scenarij, posneti in zmontirati video ter ga objaviti. TikTok ima zelo zanimiv algoritem, če hočem doseči viralnost, bi moral objaviti štirikrat do petkrat na dan, kar pa je neizvedljivo, če si sam za to.
Tega tu ni. Če si Social media manager delaš ves čas. Dosti ljudi se ne zaveda, da ko grem ob treh iz službe, ni konec mojega delovnega časa. Ves čas pridobivam nove ideje, spremljam trende. Konstantno si pozoren, ker se pojavijo tudi kakšni negativni komentarji. Takrat moram ukrepati, odgovoriti, kakšen komentar zaradi neprimerne vsebine tudi skriti. Preden grem spat, grem čez vsa omrežja, da vidim, da če je vse ok, če me čaka še kakšno sporočilo, na katerega moram odgovoriti. Tudi storije in reele objavljam popoldan. Družbena omrežja niso aktivna samo od sedmih do treh, ampak tudi popoldan.
Zaenkrat ja. Zelo zanimivo mi je spremljati kako različna vsebina deluje. Včasih predvidevaš, da bo neka objava zelo dobro delovala, na koncu pa najbolje deluje objava, za katero tega sploh nisi pričakoval. Rada tudi spremljam trende, kaj je ljudem zanimivo, na kaj se najbolj odzivajo. Vsak dan je nekaj novega, lahko testiraš različne vsebine in različne načine, kako pritegniti ljudi. Ta kreativni del je tisti, ki me prepriča.
Ja, to da znam fotografirati, montirati, uporabljati Adobe programe in še dejstvo, da sem bila od nekdaj kreativna, da vedno poskusim iskati drugačne, zanimive vsebine. Kreativnost mi omogoča, da opravljam to delo.