Tadej Hočevar - Vodja PE Novo mesto


Preberite si, kaj vse je možno, če si pošten do sebe in do drugih in imaš odgovoren odnos do dela. Tadej Hočevar iz Novega mesta je v devetih letih napredoval od voznik kombija do vodje PE.


Tadej, nam lahko na kratko opišeš svojo pot v Nomagu? Torej kako in kdaj si začel z delom v Nomagu oz. enem izmed njegovih prednikov, kako nadaljeval?

Z delam v Nomagu oz. takrat Integralu Brežice sem pričel maja 2014, in sicer kot voznik kombija. Takrat smo se dogovorili, da bom pomagal do konec šolskega leta, torej do junija. Na koncu sta se ta slaba dva meseca raztegnila na 9 let. Od voznika kombija sem po pridobitvi izpita D kategorije pričel voziti tudi avtobus, in sicer predvsem redne linije. Voznik sem bil od maja 2014 do avgusta 2022. Potem sem dobro leto opravljal funkcijo strokovnega sodelavca v operativi, od 1. februarja letos pa sem vodja PE.


Sliši se dinamično. Zagotovo je bilo tudi zahtevno. Kaj te najbolj napolni z energijo? Kdo je Tadej v prostem času?

V preteklosti sem se zelo aktivno ukvarjal z glasbo. Takrat tudi nisem delal med vikendi, saj sem večinoma nastopal. Igral sem v več narodno-zabavnih skupinah, s katerim smo razveseljevali ljudi na zabavah. Sam igram na različne instrumente in tudi pojem. Obvladam igranje na harmoniko, bas kitaro, klasično kitaro in kontrabas. Zdaj igram samo še ljubiteljsko in občasno. Rad si tudi razgibam noge z igranjem nogometa in preživljam čas z družino. 



Naštej nekaj kompetenc, ki si jih pridobil kot voznik in kako ti te delovne izkušnje pomagajo danes?

Vsak dober voznik mora biti dosleden, redoljuben in komunikativen. Komunikativnost pri meni nikoli ni bila problem, saj bi vsak, ki me dobro pozna, znal povedati, da rad govorim (smeh, op. p.).

Osemletne delovne izkušnje z delom voznika mi pomagajo, da v dani situaciji najdem optimalno pot oz. rešitev. Kot voznik sem spoznal vsakodnevne situacije, delovne naloge in teren. Razumem tudi okvare na vozilih. Ko kdo izmed voznikov reče, kaj mu ne dela, vem za kaj se gre. Posledično to tudi lažje pojasnim zaposlenim v delavnici.


Na kratko opiši vašo PE in svoj običajni delovni dan kot vodja PE?

V naši enoti nas je 35+1. In sicer 33 voznikov, dve strokovni sodelavki in pridružena članica - sodelavka iz charterja. Večkrat dnevno komuniciram z vozniki, se na dnevni ravni usklajujem z delavnico in charterjem. Izvajamo namreč posebne in redne linijske prevoze ter tudi občasne prevoze. Glede teh mi delo zelo olajša dejstvo, da je v naši pisarni prisotna Mirjana iz charter ekipe. Namesto po -pošti ali telefonu, lahko marsikaj rešiva kar ustno. Čim več prevozov skušamo odpeljati sami, če so vse kapacitete zasedene, pomagajo iz drugih enot. Večinoma sem pisarni, vendar grem rad na teren - do Puščave, kjer je delavnica in parkirišče za avtobuse. Tudi kot vodja PE še vedno sedem za volan. Tako lahko znotraj enote opravimo kakšno vožnjo več, meni pa prav paše. Je svoje vrsta terapija.


Kaj ti pomeni možnost kariernega razvoja znotraj podjetja?

Daje mi občutek, da če delaš pošteno in predano, se to slej ko prej nekako nagradi. Pri tem je zelo pomembno dobro sodelovanje z vsemi vpletenimi, z vozniki in režijo. Zelo pomembni so odnosi. Pri meni se je vse skupaj precej spontano odvilo, sam pa sem bil odprt za novosti.


Kaj bi priporočil vsem, ki imajo podobne ambicije?

Najprej je treba biti pošten do sebe, pošten do sodelavcev in do dela, ki ga opravljaš. Vse ostalo se preprosto zgodi.


Najbolj iskane informacije
Ali pošljite sporočilo na
Ali pošljite sporočilo na