Datum objave: 15.01.2024
Potniki lahko po novem na medkrajevnih linijah, ki jih izvaja Nomago, prek spletne aplikacije Kje je moj bus preverijo čas prihoda avtobusa na postajališče in kje se v tistem trenutku nahaja njihov prevoz. S pomočjo aplikacije lahko potniki v realnem času na interaktivnem zemljevidu spremljajo premikanje avtobusa, morebitne spremembe o predvidenem času prihoda na postajališče in čas prihoda na želeno lokacijo, kar jim bo olajšalo tudi načrtovanje svojih poti.
Aplikacija, ki je trenutno še v beta fazi, omogoča spremljanje avtobusov samo na linijah, ki jih izvaja Nomago, do julija oziroma začetka izvajanja medkrajevnih prevozov v skladu z novim koncesijskim obdobjem pa se bodo v sistem vključili tudi podprevozniki podjetja Nomago.
»Gre za naslednji korak k uresničitvi naše vizije vzpostavitve prvega polno delujočega sistema mobilnosti kot storitve (Maas – Mobility as a service) v regiji, ki bo potnikom omogočil »one stop shop« za vse oblike mobilnosti. Vzporedno z razvojem rešitev, ki bodo izboljšale uporabniško izkušnjo potnikov, namreč že poteka proces transformacije avtobusnih postaj v multimodalna središča, vpeljava umetne inteligence v delovne procese, integracija različnih oblik mobilnosti in razvoj novih storitev mobilnosti,« je povedal Miha Tavčar, glavni izvršni direktor družbe Nomago.
Aplikacija Kje je moj bus je potnikom dosegljiva na spletni strani www.nomago.si/moj-bus. Na spletni strani uporabniki vnesejo ime postajališča in potrdijo izbiro, s čimer se jim prikaže seznam vseh prihodov in odhodov na izbranem postajališču v naslednji uri. Po izbiri linije, s katero želijo potovati, se jim bo odprl interaktivni zemljevid z lokacijo avtobusa in podatkom o predvidenem času prihoda.