Pogosta vprašanja

Naj te nič ne preseneti! Tukaj so zbrana vsa vprašanja in odgovori, ki jih potrebuješ za karseda ugoden in udoben prevoz do letališča. 

Planiranje potovanja in rezervacija

Prevoze izvajajo različni podprevozniki zato so vstopne/izstopne točke različne od izvajalcev prevozov. Točna vstopna/izstopna lokacija je označena na vozovnici, ki jo prejmejte po nakupu na elektronski naslov.

Vstopne točke v Ljubljani:

  • Shuttle prevoz do letališča Ljubljana (Brnik) : vstop na peronu 1,
  • Prevoznik Tripstair: vstop na peronu številka 25,
  • DRD: vstop pred Hotelom Union,
  • Prevozi Anja: vstop nasproti perona 25

Vstopanje/izstopanje na izbranem naslovu je možno samo v primeru, da ste iz Ljubljane in potrebujete prevoz do letališča Ljubljana (Brnik). To možnost lahko izberete ob rezervaciji/nakupu sedeža do 24 ur pred predvidenim odhodom. Za mesto vstopa ali izstopa ustrezno izberete možnost »Ljubljana (vstop/izstop na želenem naslovu)«.

V primeru, da potujete na letališče Benetke (Marco Polo ali Treviso) vstopanje na želenem naslovu ni mogoče, odhodi so izključno iz Ljubljane - glavne avtobusne postaje. Točna vstopna/izstopna postaja je označena na vozovnici, ki je prejmete ob rezervaciji na elektronski naslov.

Naša vozila se nahajajo v bližini izhoda iz terminala B (prihodi). Prodajna točka Nomaga se prav tako nahaja na terminalu B (prihodi).

Prevoze do ostalih letališč izvajajo različni podprevozniki, vstopne/izstopne točke so zato odvisne od izvajalca prevoza. Vstopna/izstopna točka je označena na vozovnici, ki jo na elektronski naslov prejmete po opravljenem nakupu.

Prevoze izvajamo s kombi vozili. Vozila so prilagojena potniškemu prevozu in imajo vso potrebno varnostno opremo.

Poleg spletnega nakupa lahko nakup vozovnice opravite tudi v poslovalnici Nomago Travel, Trg Ajdovščine 1, 1000 Ljubljana.

V primeru, da želite rezervirati prevoz na letališču Ljubljana, lahko to naredite na prodajni točki Nomago Shuttle, ki se nahaja na terminalu B (prihodi).

Za plačilo po predračunu, pokličite naš info center +386 1431 77 77  in uredili bomo vse potrebno.

Vsi odhodi, ki so objavljeni na spletni strani, so potrjeni. Do odpovedi lahko pride samo v primeru višje sile, na katero ne moremo vplivati.

Svetujemo vam, da rezervacijo opravite takoj po nakupu letalske karte. Cena vozovnice se lahko s približevanjem odhoda zviša, prav tako pa si s pravočasnim nakupom zagotovite sedež v vozilu.

Prevozi se izvajajo s kombijem, ki žal niso prilagojeni za invalidne osebe.

Večina prevoznikov sprejema e-vozovnico, zato je ni potrebno natisniti. Vendar pa manjše število izvajalcev prevoza zahteva, da se vozovnica natisne. Ti podatki so vidni na vozovnici, ki jo prejmete po nakupu.

Elektronsko vozovnico prejmete takoj po zaključku plačila na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob rezervaciji.

Prtljaga

Prevoz prtljage je mogoč v skladu s splošnimi prevoznimi pogoji. Vsak potnik ima lahko s seboj 1 kos kabinske prtljage (do 10 kg) in 1 kos izročene prtljage (do 20 kg).

Prevoz večje športne opreme in koles zaradi prostorske omejitve vozila ni mogoč.

Prevoz manjših živali (npr. psov in mačk) je mogoč le ob predhodni odobritvi s strani Nomaga ter v kolikor žival potuje skupaj z lastnikom. Za dodatne informacije nas kontaktirajte na intercity@nomago.si ali +38614317777.

Odpovedi, zamude in spremembe

Že ob rezervaciji je pomembno, da vpišete številko vašega leta in s tem poskrbite za lažje spremljanje vašega prihoda. V primeru, da bo vaše letalo imelo zamudo nam to čimprej sporočite s klicem na številko +38614317777 (24/7). Za vas bomo poskušali poiskati čimbolj optimalno rešitev v okviru takratnih razpoložljivosti.

Po splošnih pogojih je odpoved prevoza možna po stornacijski lestvici:

  • več kot 48 ur pred začetkom vožnje, se naročniku vrne 90 % prevoznine v obliki promo kode, drugih 10 % prevoznine pa predstavlja odstopnino za odstop od prevozne pogodbe.
  • med 48 do 24 ur pred začetkom vožnje, se naročniku vrne 50 % prevoznine v obliki promo kode, drugih 50 % prevoznine pa predstavlja odstopnino za odstop od prevozne pogodbe.
  • manj kot 24 ur pred začetkom vožnje, se naročniku vrne 20 % prevoznine v obliki promo kode, ostalih 80 % prevoznine pa predstavlja odstopnino za odstop od pogodbe.


Za preklic prevoza nas kontaktirajte na intercity@nomago.si.

Lahko, s predhodnim obvestilom na +386 1 431 77 77 ali na intercity@nomago.si.

Prosimo vas, da nas nemudoma pokličete na številko +386 1 431 77 77 (24/7).9

Pritožbo/pohvalo/predlog lahko pisno oddate na elektronski naslov intercity@nomago.si ali na telefonsko številko  +386 1 431 77 77.

V primeru prostih sedežev na drugem odhodu, vam lahko uredimo spremembo vozovnice. Za spremembo nam pišite na intercity@nomago.si.

Plačilo

Nakup vozovnice je možen preko spletne strani https://www.nomago.si/sl/prevoz-letalisce ali v potovalni agenciji Nomago Travel, Trg Ajdovščine 1. Za plačilo po predračunu, nas kontaktirajte na telefonsko številko +38614317777.

Spletno plačilo vozovnic za potovanja je mogoče izvesti s spodnjimi karticami oziroma plačilnimi kanali: 

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Discover
  • PayPal

V primeru težav nam to sporočite na našo številko  +386 1 431 77 77 ki je dosegljiva 24 h ali na intercity@nomago.si.

Registracija

Registracijo lahko opravite s klikom Prijava v desnem zgornjem kotu naše spletne strani, in v obrazec vnesite elektronski naslov ter potrdite, da se strinjate z splošnimi pogoji in določili. Za potrditev registracije kliknite na gumb Prijava.

Če ste že registrirani, lahko prijavo opravite s klikom na povezavo Prijava v desnem zgornjem kotu spletne strani. Prijavite se lahko tudi z Facebook in Google računom.

Nakup vozovnice lahko opravite tudi brez registracije.

Ali ne najdeš odgovora na vprašanje, ki te zanima? 


Pokliči nas na telefonsko številko 01 431 77 77 ali nam pošlji vprašanje na intecity@nomago.si.

Najbolj iskane informacije
Ali pošljite sporočilo na
Ali pošljite sporočilo na