Pogosta vprašanja

Registracija in uporabniški račun

Za aktivacijo uporabniškega računa v sistem vnesete veljavno plačilno sredstvo – kreditno ali debetno kartico ali PayPal račun (obrazec za spletni nakup). To lahko storite preko spletne strani https://nomago.si/izposoja-koles ali preko mobilne aplikacije »nextbike«. Omogočeno je tudi gotovinsko plačilo s podpisom SEPA obrazca na fizičnem prodajnem mestu sistema:  

  • »Kolesce« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica); 

  • »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

Po vnosu veljavnega plačilnega sredstva vam bo zaračunan strošek registracije, ki se vam prenese na uporabniški račun kot dobroimetje in ga lahko uporabite za najeme ali nakup naročnine. 

Obvezna je registracija in aktivacija računa.  

Registracija je možna preko terminala, mobilne aplikacije »nextbike«, ki je na voljo brezplačno v trgovini Google Play in iStore ali na fizičnem prodajnem mestu sistema Nomago Bikes:  

  • »KolesCE« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica); 

  •  »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

Pri postopku registracije vpišete svojo mobilno telefonsko številko z mednarodno predpono, na katero prek SMS sporočila prejmete svojo PIN kodo. Izpolniti je potrebno tudi prijavni obrazec in strinjanje s splošnimi pogoji. Pri mladoletnih osebah je potrebno posredovati oz. dostaviti na prodajna mesta tudi soglasje staršev oz. skrbnikov skladno s splošnimi pogoji. Na spletni strani ali mobilni aplikaciji pri registraciji izberete vaše mesto, kjer boste najpogosteje uporabljali sistem (npr. Celje, Šentjur, Nova Gorica, Zagorje, Ljubljana).  

Za aktivacijo uporabniškega računa v sistem vnesete veljavno plačilno sredstvo – kreditno ali debetno kartico ali PayPal račun (obrazec za spletni nakup). Omogočeno je tudi gotovinsko plačilo s podpisom SEPA obrazca na fizičnem prodajnem mestu sistema. 

Splošni pogoji uporabe sistemov Nomago Bikes določajo, da je posojanje uporabniškega računa prepovedano. Ob sklenitvi naročniškega razmerja se obvežete, da boste upoštevali Splošne pogoje in določila sistema za avtomatizirano izposojo koles, kar pomeni da ste pravno odgovorni za kolo, zato vam priporočamo, da podatkov uporabniškega računa ne posojate. 

Splošno

Če pride do kakršne koli težave pri izposoji kolesa lahko le to prijavite preko aplikacije »nextbike« pod zavihkom »podpora« ali pri našem klicnem centru na telefonski številki +386 1 431 77 60. 

  • Za najeme v sistemu »KolesCE« glejte podstran »Cenik« 

  • Za najeme v sistemu »GO2GO« glejte podstran »Cenik«

  • Za najeme v sistemu »Zanaprej« glejte podstran »Cenik«

  • Za najeme v sistemu »Sevničan« glejte podstran »Cenik«

  • Za najeme v sistemu »Nomago Bikes Ljubljana« glejte podstran »Cenik« 

  • Za najeme v sistemu "Radlje ob Dravi" glejte podstran "Cenik"

  • Za najeme v sistemu "MedvodEK" glejte podstran "Cenik"

Vse postaje so na voljo na našem zemljevidu.

V mobilni aplikaciji ali preko spletne strani lahko zahtevate novo PIN številko, ki vam bo poslana avtomatsko preko SMS sporočila. Lahko pa nam posredujete zahtevek na bikes@nomago.si ali pokličete naš center za pomoč uporabnikom na telefonsko številko +386 1 431 77 60 in vam bomo poslali novo PIN številko na mobilni telefon preko SMS sporočila.  

Skladno s splošnimi pogoji je minimalna starost za najem kolesa 14 let. Za vse uporabnike mlajše od 18 let potrebujemo tudi predhodno soglasje starša oz. zakonitega zastopnika/skrbnika za uporabo sistema Nomago BikesSoglasje staršev dobite na prodajnem mestu ali na spletu. Izpolnjeno in podpisano izjavo nam lahko posredujete na bikes@nomago.si.  

Z vašo PIN kodo se prijavite v vaš profil z mobilno aplikacijo »nextbike« ali preko spletne strani za sistem:  

V vašem profilu lahko poleg stanja na računu in izbire naročnine vidite tudi zgodovino najemov koles ter spreminjate vaše osebne nastavitve ipd. 

Z brezstično uporabniško kartico NomagoBikes si boste lahko enostavneje izposojali kolesa na terminalih ob kolesarskih postajah in s pomočjo pametnih blatnikov koles. Kartica je vezana na vaše ime in ni prenosljiva. Uporaba kartice, na kateri je naložen vaš uporabniški račun sistema NomagoBikes, je preprosta. Le približate jo terminalu na označenem mestu pod zaslonom ter počakate nekaj sekund, nato vpišete številko želenega kolesa in začnete najem. Prav tako lahko s pomočjo nove generacije pametnih koles uporabniško kartico približate čitalcu RFID, ki se nahaja na označenemu delu na zadnjem blatniku kolesa ter počakate nekaj sekund, najem pa se bo sprožil samodejno.  

Da. Svojo brezstično kartico, ki jo že uporabljate za medkrajevni ali mestni prevoz, oziroma druge storitve IJPP lahko povežete s svojim uporabniškim računom sistema Nomago Bikes tako, da se oglasite na prodajnem mestu sistema:  

  • »KolesCE« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica);  

  • »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

ali pa nam na e-poštni naslov bikes@nomago.si pošljete sporočilo in navedete vašo telefonsko številko s katero ste registrirani v sistem Nomago Bikes ter 17 mestno CUID številko kartice oz. posnetek vaše brezstične uporabniške kartice. 

V primeru izgube ali kraje uporabniške kartice je potrebno le to nemudoma sporočiti na naš klicni center na telefonsko številko +386 1 431 77 60  oz. posredovati zahtevek za deaktivacijo uporabniške kartice na elektronski naslov bikes@nomago.si. Z deaktivacijo kartice se uporabniški račun uporabnika ne deaktivira.  

V primeru zamenjave kartice je potrebno novo kartico ponovno povezati z uporabniškim računom sistema Nomago Bikes. Tako lahko storite tako, da se oglasite na prodajnem mestu sistema: 

  • »KolesCE« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica);  

  • »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

ali pa nam na e-poštni naslov bikes@nomago.si pošljete sporočilo in navedete vašo telefonsko številko s katero ste registrirani v sistem Nomago Bikes ter 17 mestno CUID številko kartice oz. posnetek vaše brezstične uporabniške kartice. 

V primeru prometne nesreče je potrebno le to nemudoma sporočiti na naš klicni center na telefonsko številko +386 1 431 77 60. Če pride do nesreče, v kateri ni udeležen samo uporabnik, ampak tudi druge osebe ali nastane materialna škoda, je potrebno o tej nesreči nemudoma obvestiti tudi policijo. Če uporabnik tega ne stori, bo odgovoren za vso nastalo škodo. 

V primeru kraje kolesa med obdobjem najema, je potrebno o tem nemudoma obvestiti naš klicni center na telefonsko številko +386 1 431 77 60. V roku 24 ur je potrebno krajo prijaviti tudi policiji. Kopijo policijskega zapisnika je potrebno poslati na naslov Nomago d.o.o., Vošnjakova ulica 3, 1000 Ljubljana.  

Če želite uporabljati storitve v sistemu Nomago Bikes, morate biti zavarovani proti odgovornosti za škodo, povzročeno tretjim osebam. 

Klasičnemu kolesu (navadno in električno kolo) je priložena črna ključavnica za varno zaklepanje ali vračilo koles v primeru zasedenosti priklopnih mest na postaji – kodo za odklepanje prejmete ob najemu kolesa. V primeru zasedenosti priklopnih mest zaklenete kolo s priloženo ključavnico za zanko na priklopnem mestu ali na zanko na zadnjem blatniku drugega kolesa. Nato na terminalu sledite postopku vračila kolesa ali pa vrnete kolo prek mobilne aplikacije. 

Nova generacija pametnih koles (navadno in električno kolo) je opremljena z elektronsko ključavnico, katero je potrebno zakleniti po vsakem najemu. V primeru zasedenosti priklopnih mest lahko parkirate pametno kolo med zaklenjena kolesa in ga zaklenete s pritiskom ročice navzdol na ključavnici okvirja pod sedežem. Najem se konča samodejno. 

Sistem za izposojo koles, ki deluje v občinah Celje, Štore, Žalec, Laško, Polzela, Šentjur, Zreče in Slovenske Konjice in vključuje terminale za najem koles, stojala in priklopna mesta za navadna kolesa in ločeno za električna kolesa ter navadna in električna kolesa se imenuje »KolesCE«.  

Sistem za izposojo koles, ki deluje v občinah Nova Gorica, Šempeter pri Novi Gorici in Gorica in vključuje terminale za najem koles, stojala in priklopna mesta za navadna kolesa in ločeno za električna kolesa ter navadna in električna kolesa se imenuje »GO2GO«.  

Sistem za izposojo koles, ki deluje v občini Zagorje ob Savi in vključuje terminale za najem koles, stojala in priklopna mesta za električna kolesa ter električna kolesa se imenuje »ZAnaprej«.  

Sistem za izposojo koles, ki deluje na območju Ljubljane in vključuje stojala in priklopna mesta za električna kolesa ter električna kolesa se imenuje »Nomago Bikes Ljubljana«.  

Sistem za izposojo koles, ki deluje v občini Medvode in vključuje stojala in priklopna mesta za električna kolesa ter električna kolesa se imenuje »MedvodEK«.  

Sestavni deli omenjenih sistemov so blagovne znamke Nomago Bikes, ki je del svetovne mreže Nextbike, ki omogoča najeme koles po celem svetu.  

Da. Pri registraciji izberite državo in mesto, kjer boste najpogosteje uporabljali sistem, po aktivaciji uporabniškega računa pa so vam na voljo vsa kolesa v sistemu Nomago Bikes. Veljajo lokalni splošni pogoji in cenik. Mobilna aplikacija »nextbike« je na voljo brezplačno v trgovini Google Play in iStore. 

Aplikacija »nextbike« vam omogoča lažjo izposojo in vračilo kolesa ter rezervacijo kolesa v sistemu Nomago Bikes. Kolo si lahko najamete tako, da slikate QR kodo označeno na kolesu ali izberete kolo na želeni postaji in izberete najem. Aplikacija vam omogoča tudi pregledovanje zasedenosti posameznih postaj v realnem času ter beleži vašo zgodovino najemov. Preko aplikacije lahko tudi urejate vaše osebne podatke in način plačila.  

Najem kolesa

Lahko, vendar je potrebno počakati vsaj 5 minut. Lahko pa si takoj najamete drugo prosto kolo. 

Potem, ko se vam izpiše uspešen imate tri minute časa, da si kolo tudi izposodite (ga povlečete iz priklopnega mesta). V primeru, da vam čas poteče, se kolo v stojalu ponovno zaklene. Isto kolo si nato lahko izposodite po nekaj minutah. 

Sistem Nomago Bikes omogoča vračilo kolesa s pomočjo priložene ključavnice tudi, ko so vsa priklopna mesta na postaji polna. Če se zgodi, da so vsa klasična kolesa na postaji priklenjena s ključavnico na druga kolesa ali na zanko priklopnega mesta si to kolo lahko izposodite. S tem tudi pripomorete k boljši pretočnosti in normalnem delovanju sistema izposoje koles. Ko najamete klasično kolo prek terminala ali prek mobilne aplikacije, se vam izpiše koda za zaklepanje ključavnice kolesa. S kodo odklenete ključavnico in začnete najem. Ko najamete pametno kolo se ključavnica na okvirju pod sedežem kolesa odklene samodejno. 

Vračilo kolesa

Navadno kolo z modro nalepko na zadnjem blatniku potisnemo v modro obarvano priklopno mesto oz. stojalo za navadna kolesa, električno kolo z zeleno nalepko pa potisnemo v zeleno obarvano priklopno mesto oz. stojalo za električna kolesa. 

Pri vračilu klasičnega kolesa s številčno ključavnico je potrebno OBVEZNO oddati kolo skladno z navodili na kolesu, v prosta elektromagnetna priklopna mesta na kolesarski postaji. Ko oddate kolo v prosto priklopno mesto, vam ni potrebno nič več urejati na terminalu ali aplikaciji, ker sistem sam avtomatsko uredi vračilo kolesa. 

Samo v primeru, da so vsa priklopna mesta na postaji zasedena, uporabite priloženo ključavnico in šifro ključavnice, ki ste jo prejeli ob najemu kolesa na terminalu ali mobilni aplikaciji. Kolo priklenete ob drugo kolo (za zanko na zadnjem blatniku kolesa) ali pa ob priklopno mesto (za zanko na vrhu priklopnega mesta). Pri tem se morate OBVEZNO odjaviti ročno z mobilno aplikacijo ali pa sledite postopku vračila na terminalu. V primeru težav lahko to uredi tudi center za pomoč uporabnikom na telefonski številki +386 1 431 77 60. 

Pri vračilu pametnega kolesa z električno ključavnico je potrebno OBVEZNO oddati kolo skladno z navodili na kolesu v prosta elektromagnetna priklopna mesta na kolesarski postaji. Ko oddate kolo v prosto priklopno mesto, je potrebno potisniti navzdol ročico na elektronski ključavnici, ki se nahaja pod sedežem. Uspešno vračilo ponazorita zelena lučka in pisk. Najem se samodejno konča. 

V primeru, da so vsa priklopna mesta na tej postaji zasedena, je potrebno pametno kolo parkirati med dve zaklenjeni kolesi in ga zakleniti s pritiskom ročice elektronske ključavnice navzdol. Najem se konča samodejno. 

Navodila za pravilno vračilo kolesa lahko najdete tudi na podstrani »Kako deluje«).  

Vaše kolo NI PRAVILNO ODJAVLJENO. Klasično kolo s priloženo številčno ključavnico je potrebno oddati v prosta priklopna mesta tako, da ga potisnete do konca, ko zaslišite pisk in zasveti zelena lučka na stojalu se najem zaključi. 

Navadna kolesa se lahko vrne le v modro obarvana stojala za navadna kolesa, električna kolesa pa le v zeleno obarvana stojala za električna kolesa. 

Pri vračilu pametnega kolesa v prosto priklopno mesto, pa je potrebno tudi potisniti navzdol ročico na ključavnici okvirja pod sedežem. Uspešno vračilo ponazorita zelena lučka in pisk. Najem se samodejno konča. 

Glej tudi točko »Kako pravilno vrnem kolo«. 

Klasično kolo s priloženo številčno ključavnico lahko zaklenete s pomočjo ključavnice na kolesu za postajo tako, da kolo parkirate med dve priklenjeni kolesi, s kodo, ki ste jo prejeli ob začetku najema odklenete ključavnico in kolo priklenete skozi gumo za zanko na vrhu stojala za navadno kolo. Lahko pa kolo priklenete tudi za zanko na zadnjem delu sosednjega kolesa, ki je priklenjeno v stojalu. Nato v mobilni aplikaciji označite vračilo kolesa, tako da izberete postajo in potrdimo vračilo. Prav tako lahko označite vračilo kolesa na terminalu tako, da sledite postopku za vračilo kolesa ter na koncu pritisnete zeleno kljukico. 

Pametno kolo lahko parkirate med zaklenjena kolesa na postaji in ga zaklenete s pritiskom ročice navzdol na ključavnici okvirja pod sedežem. Najem se konča samodejno. 

Za pomoč se lahko obrnete na naš 24-urni klicni center na številki +386 1 431 77 60. 

Če na postaji ni na voljo prostega stojala, zaklenite klasično kolo s ključavnico za zanko na priklopnem mestu oz. za zanko na zadnjem delu drugega kolesa ter potrdite vračilo na terminalu. Pametno kolo parkirate med dve zaklenjeni kolesi in ga zaklene s pritiskom ročice navzdol ključavnici okvirja pod sedežem. Najem pametnega kolesa se konča samodejno. 

Mobilna aplikacija potrebuje dostop do interneta, zato preverite ali imate vključeno podatkovno povezavo na telefonu. Za nemoteno delovanje je potrebno aplikacijo redno posodabljati. 

Plačila

Plačilo je možno izvesti z debetno ali kreditno kartico (Visa, MasterCard) oziroma PayPal računom v uporabniškem profilu preko spletne strani, mobilne aplikacije »nextbike«, na terminalu, z nakazilom na transakcijski račun podjetja ali z gotovino na prodajnem mestu sistema:  

  • »KolesCE« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica);  

  • »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

Plačilo je možno z debetno ali kreditno kartico (Visa, MasterCard) ali z računoPayPal preko mobilne aplikacije »nextbike« ali spletne strani sistemNomago Bikes.  

Lahko. Potrebno je plačilo z direktnim nakazilom na bančni račun podjetja Nomago ali z gotovino na izbranih prodajnih mestih sistema:  

  • »KolesCE« (NOMAGO AP Celje, Aškerčeva ulica 20, 3000 Celje in NOMAGO AP Slovenske Konjice, Liptovska 15, 3210 Slovenske Konjice); 

  • »GO2GO« (Potovalna agencija NOMAGO, Kidričeva ulica 20, 5000 Nova Gorica); 

  • »ZAnaprej« (NOMAGO AP Zagorje, Cesta zmage 4, 1410 Zagorje ob Savi); 

  • »Nomago Bikes Ljubljana« (Potovalna agencija NOMAGO, Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana). 

V primeru prve registracije glej točko »Kako se lahko registriram oz. aktiviram svoj račun«. 

Strošek registracije uporabnika v sistem preko mobilne aplikacije, spleta, na terminalu ali osebno na prodajnih mestih v sistemih Kolesce, GO2GO in ZAnaprej znaša 1 EUR (oz. po veljavnem ceniku),  ki pa je nato dodan kot dobroimetje na uporabniški računi in se bo porabil za stroške najema v prihodnosti. 

Strošek registracije uporabnika v sistem preko mobilne aplikacije, spleta, ali osebno na prodajnih mestih v sistemu Nomago Bikes Ljubljana, Radlje ob Dravi, Sevnica in MedvodEK znaša 5 EUR (oz. po veljavnem ceniku),  ki pa je nato dodan kot dobroimetje na uporabniški računi in se bo porabil za stroške najema v prihodnosti. 

Te zanima več?

Prijavi se na e-novice Nomago Bikes. Obveščali te bomo o pomembnih informacijah in aktualnih ponudbah.

Prijava na e-novice
Najbolj iskane informacije
Ali pošljite sporočilo na
Ali pošljite sporočilo na